Kaito

Hmm..
Bara för att jag har hittat en Vocaloid som jag gillar *blänger*
Hohoo.. Lovade mig själv att inte fastna för nå vocaloid skräp..
Det sa jag även om Kuroshitsuji tills min vän Caljo visade mig
dom fyra avsnitten av de... Sen tre två dagar senare hade jag
ett både första och andra sesongen + OVA avsnittet x)

Så rätt och slätt så gav hon mig Kuro herpes..
Men det gav jag snabbt tillbaka med Hetalia herpes..
Den värsta herpes av alla x)

Ajajajaa...
Nu till dagens låt :'3

Eftersom att jag hade hittat en Vocaloid som jag gillar..(förälskad i)
Så blev det den yberheta blåhårige Kaito! 
Hans röst.. Den är så manlig och... Heeet~

Låten heter då..
Katio - Little birds & dreams & secret





Kommentarer
Postat av: Anonym

Förbannade Hetalia-herpes Dx

2010-12-28 @ 03:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0