Suck..

Humm..
Dags för ett till lite ointressant inlägg ifrån mig ^w^'
Nej men tänkte skriva igår men var så jäkla trött så
det inte var sant, satt och halvsov i soffan när jag hade
kommit hem ifrån Gotis.. -.-

Jaja.. Kan ju ta gårdagen lite snabbt ^^
Var så trött så jag höll på ett dö, blev utstirrad av det
äckliga ludret i klassen.. 

Fan vad jobbiga dom är.. 
Det ändå dom pratade om innan vi började var om hur
'confused' alla hade varit i helgen.. Så det var allt som
lämnade deras käft under hela helgen..

- Fan vad confused du var
- Han var ju inte lite confused
- Är du confused?

Jag undrar om dom ens vet vad det ordet betyder .____.''

Jaja.. Missade uppdelningen av julmaten för att jag hade
skitont i huvudet och for hem lite tidigare..
Det var ju synd, missade allt julgodis x3

Jaja.. Det var det de..
Är väl lite bättre idag antar jag..
Måste be någon av päronen där hemma beställa biljetterna
till Uppcon typ idag.. Kommer att grina ihjäl mig om jag
inte får mitt Cosplaypass!! D''''8

Jajajajaa.. Sitter nu och väntar på bussen ^^
Skriver nog senare ikväll om vad som har hänt i helgen.
Kramo på er! ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0