オヤスモ

Humm..
Såg att man kunde vara med i en tävling om
ett present kort på 300:- från en affär nere
i Stockholm som typ har allt inom japansk
matväg att göra ¤w¤

Inte för att jag aldrig vinner men varför inte
prova lixom x'3

Jag är med och tävlar hos Ichigojam om en valfri vara från Sun Ai värde 300 kr! ヾ(^∇^)
[Sun Ai är en japansk affär i stockholm och där finns allting från mat(pocky m.m) till tidningar, manga osv!]


För att vara med i tävlingen, kommentera detta inlägg och lägg sedan ut den här bilden och texten ovanför!


Fattade inte riktigt hur man skulle visa det men aja x'3

Nuu så ska jag ta att gå och lägga mig (:
Ha det så bra älsklingar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0