Kvällen

Hejhej mina så underbara ^^
Vet faktiskt inte alls vad jag
ska skriva, men eftersom att
det är en blogg så måste jag ju
skriva nå.. Annars så känns det ju
oerhört tråkigt att ens klicka in på
denna sida.. Eller hur .___.

Meen medans jag ändå håller på
så kan jag ju förklara lite grann
vad som kommer att häna eller finnas
på denna blogg ^^

Som du kanske har märkt så är jag
en japannörd.. Och en stålt sådan.
Så det som kommer att finnas här är
info om serier, filmer, spel eller liknande
saker. Även lite nya saker som förekommer
i Japan (:

Kommer även att skriva lite kort om dom serier
som jag har sett hela eller delar ifrån ^^
Du kanske har märkt att jag har redan lagt upp en
serie? Ginga Nagareboshi Gin ^^

Har du förslag på nå någon serie eller liknande
så skriv!! ;D
Bitts inte... Inte så hårt i alla fall ^^

Meen.. Nu ska jag då se 'Hachiko'.
En sanningsberättande film.. Skriver mer om
den senare när jag har sett den ;)


Kommentarer
Postat av: Terra

Jag ääääääääälskar Hachiko _

Men den e sorglig >:

2010-11-05 @ 23:24:58
URL: http://pantadkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0