Matte-lektioner

Huhuhuu~
Idag har man matte prov då..
Kommer ju inte precis att lyckas på det ^^''
Anledningen kommer ni att få i detta inlägg...

För att det ser ut så här i min bok i
stället för siffror... Tycker det är finare än
en massa fula femmor och sådant.. ^^


Mitt första försök att göra Russia ifrån APH.. Visste inte alls hur han såg ut .__. så fixade honom
lite smått när jag visste lite mer hur han såg ut ^^ <3








Mitt andra försök att göra lilla söta och oskyldiga Russia~ ♥
Ps: Det ska se ut som om att det snöar ^^''


Evves super söta Russia~ Vill också kunna vara så duktig TT^TT


Min super *host* fina *host* matte bok som har hängt med mig i två år nu :'D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0