Sushi-kväll~

Wohoo~
Nu kommer bilderna upp ifrån
Caljo's kväll :'3

Det började som sagt som en vanlig
flummig sushimiddag men slutade som
en störd Engelsk Tebjudning .___.

Aja.. Det var då en av dom trevligaste
Fredagkväll i mitt lilla liv och vill gärna
göra om det igen så snart som möjligt! ♥

Tjaa här kommer lite bilder upp i alla fall :3


Caljo fixade.. Eller.. Ehh.. Cupkakes fix och ris fix ^^'


Hehee~ Våran Sushilarv <3


Systers jätte fina Cupkakes! Ääälskar dom! ♥


Sushi~


Maat ♥


Och så det lilla söta födelsedags barnet på den Engelska Tebjudningen ^^

Ps: Fler bilder kommer.. men orkade inte ladda upp alla då jag inte
vet om alla vill vara med? D:


Kommentarer
Postat av: Evelina

hoho... kanske det.. hehe xD



Jo, vi var i uppsala och vi typ var in i en byggnad och jag typ OMG stora rulltrappor jag ba ääälskar rulltrappor sen insåg jag att OMG är det inte här det brukar vara uppcon och jag vart hyper och typ ba hehehehehe .. HAHA XD

så.. jo (:

2010-11-28 @ 23:04:51
URL: http://ganskakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0