Tråkig Fredag på gång

Hmm..
Hade tänkt fara in till stan i morron men
vet som inte längre.. Den som jag hade
tänkt hälsa på skulle bort -.-
Har typ inga pengar till bussen.. Eller jo
kanske men, njaah vet som inte ^^'

Nå förslag som man kan göra på kvällen? (:
Vi skulle nog kanske fara och bada, men jag
vet inte jag inte om jag känner för det ^^''

Ohh.. Jag och lilla söta Malin ska nog fara och
se Harry Potter 7 så fort jag får pengar! :'D

Och lilla underbara söta Melly-chwan skulle
fixa så att man kommer in på Kitacon för 100:-
och lite annat extra grejs<3
Nog har man underbara vänner! ♥

På lördag så skulle jag tydligen med på nå bandy
match för att lära mig klockan/mål räknarn för
att jag skulle vara någon typ av domare nästa
helg för smäknattarna -.-''

Jaja.. Hoppas på att lilla söta Melly kan komma
förbi i morron så kanske vi kan se Harry Potter 6..
Har inte sett den ännu ^^''

Om inte då så nå förslag på vad man kan göra? (:


Huhuu.. Nu när jag tänker efter så skriver man ju
ner oerhört oviktiga saker att veta..  *HOST*
Men men x'3

Ska kladda ner direkt mer om KitaCon! ;}



Kommentarer
Postat av: Mel Mel

D: Bara för att jag är en svikare och inte var med dig idag x______x

I'm sorry.... TT^TT



Om du fortfarande inte sett 6:an då du läser det här kan vi se den i veckan om du vill xD

2010-11-21 @ 00:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0