25:-

Tjaa...
Sitter och ser på tv just nu.. Ser på GordonsKitchen Nightmares
och började fundera på om jag verkligen har gett mig in på rätt
sak.. Asså att stå i en högre uppsatt restaurang med all den
pressen som finns i ett kök =____=
Och jag som är redan nog efter och stressad redan TT_____TT

Nu behöver jag seriöst en kram... *kramar om ett träd*

Nej men seriöst nu ^^
Har fått ett... En uppgift i livsmedelsgrejset och vi ska pussla
ihop tre rätter för 25:- ... . .. 25!!! >____<''
Och så ska vi typ skriva en massa grejs om varför vi valde dom rätterna
och mm. .. Och jag vet inte ens vad jag ska ta om D:
Och det ska vara klart i morgon!! D''': *panik*
Så man kanske ska sluta skriva här då och börja angasera sig
i läxan och sen så ka..... .. så har jag engelska att göra =___=

Nä nu måste jag seriöst börja!

Kramo alla underbara!! ;D ♥


Kommentarer
Postat av: WwSebastian

Awh!! krama Det komemr gå jätte bra bara du kommer igång ska du se!! Jag har läxor som räcker mig till taket bara det att jag kan inte göra någon av dom för att jag behöver lärarens hjälp. Så vi kan ha lika mycket panik båda tvaå XD

2011-04-06 @ 17:15:49
URL: http://wwneko.blogg.se/
Postat av: bäah

Du är så duktig! :) Jag blir riktigt glad av att du verkligen gör skolgrejerna du har! känner mig som din morsa Nä men seriöst, det är jättekul att se att du har hamnat på rätt köl igen :)Keep on going (y) Du gör ett jättejobb som kämpar på (själv behövs inget kämp då man går estet ;P) Kramkram

2011-04-06 @ 18:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0