7 år olycka...

Ehh.. Vaknade tidigare idag av att jag hörde
världes smäll i rummet.. Jag sover lite isolerat
ifrån rummet. (har en vägg överallt förutom nere
vid fötterna ^^') Hursom helst så tänkte jag 
att nu rök den lilla ställningen som jag hade
satt min Undertaker wig på, men när jag tittade
så stodd den lugnt och vackert kvar men när
jag såg ned på golvet fick jag svaret på min
fråga... Det var spegeln som hade ramlat ned
och KROSSATS! Ligger fan splitter över allt D:

Meen.. Jag la mig och sov någon timme till innan
jag nu klev upp och började städa undan ^^''





Inte okej asså D: *fjortisspråk*

Jaja... så nu har jag 14 år olycka med min chokladspegel inräknad xD
Dags att städa spegel ;D 




Kommentarer
Postat av: Ninaa~

Heja Bubbah , du vet vad du gör resten av den här dan x'D

2011-02-27 @ 11:13:44
URL: http://ninamariebaer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0