Baka kaka~

Idag har jag och min lilla mor bakat
maaaassor med bröd.. Trodde det aldrig
skulle ta slut =__= Men det gjorde det som
tur var till slut efter några svordommar,
mjölande och kavlande... .. 
Såå.. Kom på nu att vi måste städa bort lite^^'
Just nu är det mjöl med ett bord på... 

Btw.. Lägger upp lite bilder ^w^


Jäsning (:


'Lilla' mjöliga jag ^^ Såg ännu värre ut sen =.=


Bröd som är klart redan ^^


Lite mer oklart bröd ^^'


Brööööööd~

Oooch efter att man var klar med bröden så sprang man ut
och fotade hunden lite ^^ Det var ju bara -12 8D
(fast det egenligen var -20) 
Och nej jag frös inte alls om fingrarna när jag kom in xDD


Btw.. Har inte orkat göra om dom.. Så sno inte nå hundbilder
är ni gulliga~ Annars så biter Jag er personligen! ^^




Shnööö~


Mer shnöö~




Bara för att jag älskar min hunds ögon ♥


Nej man känner sig inte säker på marken när hon kommer emot en! D:


55kg hund på sig.. Då låter det Schlaws typ xD *kan ej stava*


Här kommer jaaaaag~ 



Detta var allt för denna soliga dag ^w^ 
I alla fall för stunden (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0