Dag 1

Hmm.. Då ska jag visst presentera mig själv denna dag..

Mitt namn är Jonna W. Jag bor i en liten ödehåla som heter
Öjebyn, ligger ca 5km utanför en annan ödehåla som heter Piteå~ 
Piteå ligger ca 5mil ifån Luleå.. Hoppas ni vet var Lileå ligger -.-

Emm.. Jag bor med min familj på 4st till + två hundar och en
sköldpadda.. Och en miljon dammråttor och hundhår ^^

Emm.. Jag fyller år i Oktober (:
Då blir jag 18 höstrar.. 

Och som ni kanske har märkt så är jag galen i Anime, manga..
Eller Japan över huvudtaget x3 Fast dagens japanska kutur
intresserar inte mig så mycket ''/ Är mest intreserad av den
gamla kulturen ^^ Och språket så klart ;P

Hmm.. Kallas Undertaker, Luffy och Bubbah av dom flesta (:
Älskar sushi och mina kompisar♥
Tjaa.. Familjen då också så klart.. Ibland ^^'

Hmm.. Kommer inte på så mycket mer just nu ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0