Dag 15

Mina drömmar..

Hmm.. ojoj.. jag har så många olika ^^'
Men en av som största som jag SKA utföra 
är att bosätta mig i Japan.. Låter kanske löjligt,
men detta land som jag nu bor i har inget
som lockar mig.. Visst har vi vackra landskap
och sådant men inga intressanta traditioner
eller liknande, jag vill bo i ett land där det
händer lite grann i. Kanske inte krigmässigt
men du fattar ^^ Sen en annan dröm är nog att
jobba i ett fint kök, eller hotell där man kan jobba
i receptionen också. Gillar språk så det ska jag
faktiskt kosta på mig att gå kurser (:
Ju mer man har att komma med ju lättare får
man ju jobb så ^^ 

Gillar gammal historia, asså.. 
Gammal historia, som Mayaindianerna*stavning?* och sådant (:
Gamla Japan och Kina och sådant (: 
Skulle vara lite kul att guida om sådant ^^
Eller nå (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0