Dag 7 och 8

Geeh.. 
Orkar egentligen inte alls blogga..
Men måste ju så vi tar igen det missade
inlägget igår ^^ 

Och det var Dag 7
Din bästa vän..
Att säga att man har 'en' bästa vän när
man har flera underbara människor runt
om sig så är det bara elakt att välja ut en..
Jag älskar alla mina små underbara vänner
lika mycket ^w^ Sen så har man ju kanske
självklart någon som man känner att man
kan vända sig mer till för att man har kännt
den längre och den typ.. Förstår en.. 
Men så har nog alla det ^^

Dag 8
Något jag älskar ur min garderob?
Hmm... Mina älskade pyjamasbyxor (som mamma hatar)
och mina älskade knästrumor 8') Älskar
knästrumpuor, fast jag ser tjockade ut i
dom så älskar jag knästrumpor ♥♥♥ =w=





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0