Klippa.. klippa~

Lalalallaaa~ 
Idag är det varmt och skönt ute ^^
Bara -15 8DD
I stället för -30 dom det har varit hela
veckan D: Inte okej asså x)

Skulle göra ett försök att sminka mig
som Yuhma igår ifrån LuzMelt..
Gick inge vidare -___-'


Meen!! Funderar på att alltid gå sminkad såhär.. Tycker det är skit snyggt 8D
Men det lär kosta... Men det får det vara värt ^w^ 

Funderade även på att klippa mig som Yuhma i stället för att färga håret
blått eller nå (: Har ju nästan samma frilla, förutom att jag inte har det
lika uppklippt som han har det ^^' Men det får frissan Jennie fixa ;D


Sen till Uppcon så ska jag klippa mig som Shin ifrån ViViD
Bara för att man smälter som smör i solen när man ser han ♥♥♥

Kyaaah!!
Kommer få slita ihjäl mig med håret x)
Tur att det är sommarlov så då behöver man inte
vara så jäääätte petnoga ^^'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0