Minnen

Ryser lika mycket varje gång jag hör och ser dessa intron..
Det var BRA barnprogram.. Dom borde visa lite av dom
gamla goda programen för dagens barn istället för skiten som går..



Var ingen älskar av BatMan.. Men denna var bra! ♥



Gamla goda SpderMan ♥



Denna X-men var något jag verkligen älskade!! Måste som om jag kan 
hitta dom och visa min lillebror lite goda serier ♥



DuckTales 1



Älskade verkligen DuckTales.. Har alla avsnitt på datorn OwO 
Denna Disney serie ligger varmt på andra plats i mitt hjärta ♥



Och underbara ettan Darkwing Duck ♥♥♥♥♥ 
KYAAAAH!! *fangirl skrik*



Nånting händer.. Det är nå skumt på gång~ 
Räddningspatrullen ♥♥



Vem älskade inte Luftens Hjältar.. I alla fall jag gjorde det ;D ♥



Och detta är väl en underbar klassiker som vi alla älskar ♥♥



Lyssnade på denna för ett tag sedan och kunde inte sluta rysa.. 
Det gick inte D: Fan den bästa serien som man såg som liten varje morgon
före skolan... Saknar den tiden!! TT^TT Underbar!! ♥♥



Detta ÄR Kärlek!! ♥♥

Hmm..
Kommer inte på så många fler ^^''
Eller joo.. En.. Men den är ganska ny D: 
Och ändå har jag typ 3VHS filmer med serien .___.'

Men den gick inte att lägga in..
länkar den ^w^ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0