Wiiiiigs~

Ahahahahahahhaaa 8DD
Lilla underbara Caljo kom med mina peruker idag ^w^
Hon är ju så söt ♥♥♥

Meen.. Har en lite fråga .___.
Hur gör man så att håret inte flyger och tjorvar så mycket? D;
För.. Kommer att bli asförbannad på konventen annars om
håret inte ska göra nå annat än att tjorva -___-

Btw.. Lite bilder ^w^ 



Muhehehehee~ En snabbild på Undertaker wigen ;D


Den röda är Reno peruken som jag ska ha på NärCon och den grå är så klart Undertaker
som jag ska ha på UppCon och så klart fler konvent ;D


Och en egobild på de med lite... Ja xD

Reno wigen ligger bra i sitt nät och påse till den dagen jag ska fixa den ^w^
Kunde bara inte låta bli Taker wigen ^^'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0