Färga håret~

Nuu är det så att jag från och med nu kommer att 
bara använda min nya msn..
Och ni små söta människor som redan har mig och
inte vet min nya msn så skicka i en kommentar så får ni den!
Men var snäll och säg vem du/ni är, jag kommer nog att
fråga några gånger vem människan är, men det är för
att jag inte är bästa människan på namn måste
jag ju få säga om jag ska vara ärlig! ^^''

Btw!
Jag har bestämt mig för att färga håret i någon
klaschig färg om det blir kvar nå pengar ifrån perukerna
eller tågbiljetterna (:

Men frågan är bara vilken färg jag ska ha? ^^''
Hade tänkt mig svart underhår till allt!
Men då var det ju överhåret dååe, har fått riktigt bra
förslag och råd av en underbar människa ♥
Men jag hade läge funderat på blått eller grönt (:
Eller varför inte lila, asså lila och inte vivas lila färg..
Utan LILA OwO

Meen.. Jag måste ju då tänka på den stackaren som
ska bleka och färga mitt hår x)
Någon frivillig? (: ♥♥

Eller ska jag köra hela håret i massor av galna färger?
Faast det känns som om att jag vill prova först innan
jag tar hela håret ^^''

För jag tänkte passa på innan jag ändå ska klippa
det typ pojkkort och färga det svart inför UC (:


Dagens flum medans man försöker få ihop sin 3rätters middag..
Vilket går riktigt bra 8DD
Snart klar! ♥♥

Och jaa jag har typ värdens sår på läppen.. 
Men det går upp hela tiden och blöder skitmycket T^T 



Kommentarer
Postat av: Elin

Vad heter du på din nya msn då? ;)

2011-01-12 @ 20:50:03
Postat av: Lisa

Ny?

vah hur när vah??!?!?!?!?!? :O

Bubbah kan inte bara skaffa ny msn D:

2011-01-12 @ 21:18:00
URL: http://leasy.blogg.se/
Postat av: Evelina

jadu... jag har ingen jävla aning ._.

2011-01-14 @ 20:29:50
URL: http://ganskakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0