*Överlycklig!*

Nuu..
Här igen ^^''

Fuskar lite och copar allt jag skrev på bdb ^w^

Tjajajajahaapp..
Nu skriver jag som om att det vore Fredag fast
det är Lördag... ^^'

Idag kom Lullu kring 12 och sen så har vi inte gjort så
mycket... Pratat om Numoori saker, lagat mat, bakat
scones.. Blåa sånna också!! 8DD
+ att vi försökte göra upp eld.. Slutade med att vi gick
därifrån rökskadade -.-'''

Jooh.. Sen så for vi och hyrde filmer vi tre filmer för 15:- 8D
Lullu höll på att dö och jag hoppade typ av lycka upp och med
som ett mongo!

Vi hyrde 

Hachiko (Dog i slutet!!! TT____TT)
I rymden finns inga känslor (Jätte fin på alla vis!)
Trollkarens lärling (Dude... finns inga ord för den XDD )

Hmmm....
Seeeen.... Tjaaa...

Vi hade jätte trevligt!! ♥♥♥♥




Ooooooch!!
Nu är mina peruker beställda!! ♥♥

Så snart är dom här!! 8DD 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0