Pokémoooon~

Som ni ser så har jag ändrat min header och bakgrund..
Okej, b-grunden fick bara en annan färg medans headern
är full med.. Pokémon!

Ja jag har nog hamnat i en sån period..
Men titta på på små söta liven bara!
Erkänn att Arcanine är jätte fin. En stor lurvig eldhund
som man kan rida på till skolan typ. Eller Manetric, en
elpokémon med ett unikt utseende!

Men en av mina favoriter är nog Weavile.
En mörkepokémon som oftast tas på fel sätt.
Tas för att vara en stökig liten sak, när det dom egentligen
söker är kärlek och en ledare. Skulle pokémon finnas så
skulle jag lätt ha en Weavile redan nu! 

OCH en Treecko så den kan utvecklas till en Sceptile ♥ 

Och så klart skulle jag vela ha fler.. Men vill ju inte ta upp allt i ett
inlägg, hur kul blir de? ;O 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0