Whuut?

Läste precis en kommentar som jag hade fått och
blev lite smickrad måste jag få säga.. Men sammtidigt
jäklit förvirrad.. .___. Han/hon tyckte min blogg var bra..
Hallå, jag skriver eller lägger ju inte ut nå vettigt alls här? xD
Btw så blev jag jätte glad måste jag få säga! :')
Just nu sitter jag och lyssnar på TDG och ska snart börja med
läxan, eller det skulle jag har gjort för länge sedan men har
som inte pallat om jag ska vara ärlig..

Men jag tänkte bara säga hej för dagen innan jag slukas
av läxornas intressanta*host* saker..
Såå.. Nu då till det jag länge har tänkt frågat..
Vad tycker ni jag ska skriva om här?
Hade ju tänkt försöka mig på konvent och sådant, men det gick
ganska så segt märker jag ^^''
Så det får nog blir musik och den lilla animen som jag skriver
ned här.. Men nå mer? (:
Btw så ser ni kanske att jag har bytt header.. igen ^^'
Frågade vilken jag skulle ta och alla typ skrek rakt ut 

POKÉMON!!
Så bara för att vara tvärsöver så fick det bli min lilla älskling
Undertaker ifrån Kuroshitsuji ♥♥



Lägger in en awesome låt ifrån TDG♥♥




Kommentarer
Postat av: Pootch

Är du helt tokig? :O Du lägger ju upp en massa tuff och freaky musik, garvar lika hårt varenda gång xD

Plus att du gillar pokémon och massa sånt som pwnar rent allmänt XD

Och frågar du mig så tror jag inte alls att du valde Undertaker bara för att vara tvärsöver...tror du redan hade valt han ;) Men han är så grym så det spelar som ingen roll x3

2011-01-19 @ 23:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0