Flummig dag!

Heheheee...
Seriöst.. Jag är på ett sånt där stört flumm
humör idag.. Och jag menar det! xDD
Tycker lite synd om Caljo som ska få dras med
mig sen ^^'' Tur att hon är lika småskum som jag x)


Som sagt... Jag är inte alls flumm too day! xDD
Gjorde precis en tekopp i en sån där resekopp och skulle prova se hur
bra den höll värmen... .. Den höll det bra! *sönderbränd tunga*
Så.. .. Jah, nu har jag ont på tungan i stället då xDD

... .. Kom ju på att jag har en glass i frysen 8DD
Den ska jag ta efter middagen och kyla ned min stackars lilla tunga med ♥

Hmm.. Då kan jag ju ladda upp en bild på dagens mig när jag ändå håller på ^^

Tadaaah! Och så kan vi ju dra texten som jag sa innan jag gick in på toan.
"Nu ska jag ha min lilla mysstund, jag och min mobil ;}" *försvinna in på toa*


Heheee... Nej men seriöst, nu måste jag städa såå..
Kramo på er gullungar! ;D


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, du är så himla fiiiiiiiiiiiin bubbsan :) <3

2011-03-30 @ 17:36:16
URL: http://leasy.blogg.se/
Postat av: Madde

Var det de du gjorde inne på toan? O____e XD

2011-03-30 @ 22:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0