Baka chokladkaka~

Mobilkameran är så förbannat kass på att ta bilder D: <'3  Det gör lite ont i mitt hjärta att få veta de Dx
Mobilkameran är så förbannat kass på att ta bilder D: <'3
Det gör lite ont i mitt hjärta att få veta de Dx

Håller på att baka en sockerkaka med lite chokladsmak...
Hoppas att den smakar lika gott som jag tror :D
Men den håller på att välla över kanten på formen Dx


Var i köket i går och jobbade ute i serveringen med dom andra

Och gissa vem som fick det största bordet själv?
Jo jag D8 <'3

Och så ber jag en kompis hjälpa mig med drickorna och vad
Gör inte den lilla människan då? Jo tappar ut tre av fyra drickor på bordet..
Hon vägra hjälpa till med resten av dryckerna...
Lider med henne, nästan~ xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0