Tröjlös <'3



For på Repris med mor idag och hämtade lite stolar som hon hade köpt.
Under tiden passade jag på att gå på jakt efter min blåa hoddie som 
verkligen inte vill visa sig för mig Dx


Hur svårt kan de vara egentligen att hitta en förbannade jäkla tröja?
Hur som helst så hittade jag ingen men två fina böcker fann jag och
gissa vem som har skrivit dom? :3
Jo Eric Van Lustbader *underligt namn men aja*
Han har skrivit en bok som heter Ninja som jag precis läst ut och
ska jag vara ärlig så gillar jag den verkligen! Den är skriven på ett så
annorlunda vis och jag gillar blandningen i den av öster- och västerländskt♥


Så nu har jag fyra sånna fina böcker varav tre av dom handlar om 
Nicholas Linnear*en helball karaktär!* :D Men först ska jag läsa ut
Liftarens guide till Galaxen känner jag innan jag påbörjar nå annat! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0