Döende med te och Supernatural!

Jag vet inte ens vad jag ska säga här Dx
Har varit upptagen dom senaste dagarna då man varit på praktik
och då vet jag ärligt talat inte ifall det finns nå intressant att 
skriva om. Nej, nej det gör det inte!

Förutom en sak möjligtvis! 
Denna gång fick vi värsta lyxrummet men det var kallt som
satan och på Torsdagen vaknade jag upp med ont i halsen
och så fortsatte det under dagen. Tills vi på kvällen skulle
jobba i serveringen, och gud vad slut jag var redan då.
Jobba konstant från 7:30 - 22:00. Hurr durr, tur det var 
roligt i alla fall, och gud vad vi fick skura och sopa glas xD

Vad jag kan räkna till så blev det sex glaskraschingar, varav
en av dom stod jag för och tre av dom bestod av oöppnade 
glasflaskor. Två öl och en stor vinare ^^' En av dom såg jag
inte men tror inte den innehöll nå dryck så.
Så här med döper jag den 25/4 till Glaskraschar dagen!

Aja nu ligger jag här i soffan och håller på att dö i min ensamhet
med te, filtar och ska fortsätta se vidare på Supernatural ♥

Här kan ni få lite mysmusik under tiden jag dör~
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0