Filmer i helgen~

Var på stan en liten snabbish innan man sprang upp till tandläkaren.
Hittade inte så mycket spännande saker på stan, det gör man ju typ
aldrig så hade inte förväntat mig så mycket...

Hittade däremot ett par lite småsöta skor som jag skulle kunna
tänka mig att ha på mig, i alla fall på typ konvent, även annars
också när jag tänker efter. Hittade även att det kommer att vara
gratis bio den 29/4 och det kommer att visas en del awesome
filmer faktiskt! :D Ska ju helt klart dit även om man är för 
gamma, vet väl inte dom om att man är 19 och inte 17~

Filmerna som kommer att visas är 

19:00
Draktränaren(sve)
Breaking Down Del2
50/50

21:30
Brave
Snow White and the Huntsman
The amazing spiderman

00:00
ParaNorman(underbar film!)
The Hobbit
Hemlig bioaktuell film (HOPPAS det är Iron Man eller Warm bodies!! D8)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0