Sommar med Oliver~

Håller på att göra mig iordning för Havsbadet.
Allt är typ packat förutom medicinen och tandborsten...
Ska INTE glömma den som jag gjorde sist, tackar Gudarna
och min kära mor som tog med sig den till stan då vi var
och provade ut skor. Hade dock ingen väska och inte hon
heller, den fick hamna mellan boobisarna ^^'' 
Men bättre det än ingenting. Skulle se så fail ut ifall man
gick omkring på stan med en tandborste i handen...

Hur som helst Arbetsförmedlingen.
Om jag ska vara helt ärlig så hängde jag inte alls med om 
det det pratades om men det lät då som bra saker med 
tanke på vad mor sa sen. Blir att möta honom en gång
till sen direkt efter skolan slutar.

Avbokade även mötet med Fröken G.
Mår lite dåligt med tanke på att vi kanske skulle träffa 
en kvinna som skulle förklara lite grann om testerna jag
hade tänkt göra. Det var inte helt säkert på att hon skulle
kunna vara med idag, så jag tänkte väl inte mer på det.
Men självklart så var hon där Dx 
Asså gud jag dör lite grann inombords, vad tragisk jag 
kan vara ibland... Åååååh!! <'''3

#1 Kör på lite sommarfärger då solen mitt i allt kom fram
och smått stekte ihjäl en på väg hem från Älvsbyn.

#2 Derp... Har inte alls ett stökigt rum! *host*
 
#3 Och jag med äckel överallt! Dx
 
#4 Ni har väl sagt Hej åt Oliver? Om inte så måste ni ju göra det! >:I
 
#5Är han inte söt? :')


#6 Klart han är! =w=


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0