Hundlös..

For till veterinären idag med hunden..

Kom därifrån med dåliga nyheter ''/

Så om jag inte svarar på sms och sådant idag så är det för att..

Tjaa.. ^^''

 

 

Kan ju berätta lite hur det är med han (:

Han har varit jätte hängig hela dagen och vi trodde att det kunde

bero på att han var väldigt varm, så jag sköljde av honom med

slangen och redan då kvicknade han till lite grann ^^

Men det försvann lika fort då kan la sig i skuggan..

Han har inte ätit nå, reagerade inte ens då jag grävde i mattunnan ''/

Så fick jag syn på hans bakben och det var dubbelt så stort än det

andra och hans värden har skyhöga ''/

Detta fick mig verkligen att kännas som en dålig hundägare....

Hur som helst så var hans ben jätte svullet och dom trodde igenom

telefon och folket i väntsalen att det kanske kom ifrån ett ormbett,

men varken jag eller Patrik kunde komma på ifrån var och när han

skulle ha blivit biten. Men Veterinären sa direkt att det kommer ifrån

hans liggsår(han slickar på dom och ingen av dom var jätte vackra''/)

och gjorde blodtester och hunden fick dropp.

Han var helt utslagen före men blev lite bättre efter att ha fått lite dropp

men han var fortfarande gone.. Och veterinären talade om att om detta

hade pågått någon längre tid så skulle det ha lett till blodförgiftning

och att detta hade pågått ett litet tag.. Men att det typ hade blommat

ut under natten..

 

Känner mig verkligen som dålig hundägare nu när även den

andra hunden också är småsjuk.. Hon löser hår som F*N och har

kala fläckar på halsen.. ''/ Så.. .. Ehh D:

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0