Ledig?

Ehh..
Var ducktig i morse och klev upp i tid för att göra mig
klar in för skolan men var inte säker på om vi hade våran
enda lektion idag. Det vill säga gympan.
Det första jag ser då jag änländer till bussplatsen är en kompis
som är i samma grupp som jag, jag kliver ut och typ frågar
om vi är ledig eller om hon skolkar med lite skämtsam röst.
Det visade sig att vi inte hade någon gympa.. .. 

Ni kan ju gissa om jag svor för mig själv! ^^' D:<
Så det var ju bara att sitta ensam i biblioteket och försöka
fördriva tiden på deras jäääääätte snabba dator. .. -___-
Aja nu är jag då hemma igen och nu blir det mys med
nudlar och Lady Gaga innan jag ska packa in för Turkland! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0