Lugia ♥♥

Ska iväg på filmkväll hos Emelie ifrån Wano ^^
Den bruden som man tyckte var skitläskig ifrån början xD

Hur som helst så ska jag ta med lite filmer, där av
Pokémon filmen 2

Älskar Lugia!
Det är seriöst en av mina favorit pokémons, han är så underbar
och musiken är så talande. Hoppas verkligen vi ser den!! ♥♥
Det var länge sedan och jag ser nästan fram emot det!
Sitter och lyssnar på Lugia's song och ryser..

Den Engelska (: Ack så vacker och härlig att lyssna på!



Den Japanska låter inte direkt som den engelska.. Men på något vis tycker jag att den passar in
bättre på Lugia.. Denna melodi låter mer som havet än den andra (: ♥♥
Nu ska jag ta och göra mig klar ^^ Hoppas vi hörs snart igen! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0