Turkiet

Hej alla underbara ^^
I Onsdags på kvällen kom jag hem igen ifrån Turkiet.
Det har varit en underbar vecka och jag vill redan tillbaka!
Underbar personal och söta var dom också :'')
Hur som helst så är jag hemma igen och nu ska jag
fan i mig försöka sparka igång denna tröga blogg xD
Men jag vet fortfarande inte vad jag ska skriva om? .__.
Aja, tar väl de som händer i livet och de som dyker upp^^
#1 Bild ifrån planet på väg till Alanya ^^

Nejdå jag befann mig inte i Alanya utan tog direkt en buss ifrån flygplatsen
och åkte ut till Side till ett litet mysigt hotell som hette Side Hill (:
Kanske inte de fräsaste rummen men annars var allt underbar!
Varmt och skönt, kanske lite för varmt.. typ 30grader varmt på kvällarna..
Men aja XD Det kunde ha varit värre ;D ♥
Mer bilder kommer och även vad jag har köpt där borta ^^
Inte så mycket men jag gillar de ändå! :') ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0