EKG på stan...

Vaknade, en helt vanlig Måndag som alltid annars, förutom att man inte behövde kliva
upp före klockan och fara till skolan. Vilket var oerhört skönt och lättande för min lilla själ.
Somnade gott till ett awesome slut till Avatar Korra igår kväll/natt. 
Hoppas verkligen på fler avsnitt!

Hur som helst så klev jag upp och drönade på lite grann innan 
jag sedan sprang till bussen... Missade klockan lite, som vanligt ^^'
Hann hur som helst med bussen och for in till stan för att fara på lassa
och göra den vanliga lilla rutinen. Träffa Fröken G och prata lite,
gå igenom lite saker och sedan ta blodtryck och puls^^
Dessvärre så har det visat sig att min puls har varit lite hög som senaste
gångerna sen jag började med ny medicin och höjt den. Sist låg den nå på 95
sa hon och det var tydligen inte så bra som hon skulle höra med doktorn
angående höjningen på medicinen och sedan höra av sig. Men fick veta idag
att dom inte velat höja mig då pulsen  är lite högre än den borde så dom
ville avvakta lite grann tills vidare. Läkarn hade sagt att han ville att jag skulle göra ett EKG.
Jag hade inte en blekaste aning om vad det var för nå tills jag låg
halvt som halvt naken på bordet med massa sladdar överallt...

Dessvärre så var svaren inte heller så bra där heller.
Så bara någon timma efter att dom fått alla svar och jag hunnit hem
och myst ner mig i soffan ringer
Fröken G och säger att jag ska gå ner i dos och
sen så ska vi ses på Fredag igen för att ta lite mer tester och se var pulsen ligger^^ 
Förhoppningsvis inte på 100 som den tydligen gör nu <'3

Såg även min underbara vän Miss B på stan idag då dom höll på att göra i
ordning för att sjunga lite för folket på stan. Hann tyvärr inte höra dom så mycket
då jag var tvungen leta upp mor och köpa skor och sedan skynda mig hem till djuren...
Ska definitivt stanna och lyssna nästa gång!

Men ni behöver ej oroa er, jag lever ännu!



Köpte även hem ett awesome spel som jag nu försöker installera...
Går framåt men inte speciellt bra tyvärr ^^' Hoppas bara att det är
lika awesome som jag tror och hoppas på.



Hittade även en jätte fin skrivbok igår :D Älskar verkligen den filmen
och var verkligen tvunge att ha den! Fanns ännu fler saker men kunde
inte köpa dom just då... Hoppas det finns kvar nästa gång jag far in♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0