Fredag~

Jag hade ett par vita tights....
Nu har jag två vackra och inte allt för små tassavtryck på dom -.-

Hur som helst, idag är det Fredag = Underbar dag = Ledig!
For till ÖoB idag och skulle se om jag kunde byta mina hållare
till affischerna och blev bemött av en jävligt otrevlig tant.
Ville typ ge henne en smäll men nä -.-

Sen blev det att fara till AntikGubben och se om man hitta nå,
vilket jag och min mor gjorde... Eller ja mest min mor då*som alltid xD*
Jag hittade hur som helst en jätte fein kista/koffert som just nu står på
vädring ute i solen. Den luktade inte instängt så tycker att den kan få
lite frisk luft innan den kommer in i mitt rum*som just nu är allt för stökigt!* ^^'

Och ja, skulle ha städat rummet idag... 
De gick ju inge vidare ^^' Skulle även ha hälsat på Sälen idag...
Får se om man kanske far dit ikväll eller på Söndag i stället ^w^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0