Inlines tur~

Inlines idag~
Så fucking underbart de var! Ska snart ut och åka igen kring 13:00 xD
Känns som om att de kommer att bli lika underbart då som det var nu.


Gjorde även klart sista delen i Samhällskunskapen Dx
Eller har kvar en sak till men glömde pappret till den hemma, ska höra
om jag kan få ett till nu på lektionen så kan jag göra bort de då! (:

Ikväll blir de rollspel med awesome gänget ♥
Ska tydligen göra en sockerkaka och ta med, de löser sig nog~
Ser verkligen fram emot kvällen och få se vad som kommer att hända
med våra små stackars karaktärer, våran lilla söta spelledare tycker
visst om att plåga dom lite väl Dx Tur att hon är söt i alla fall ♥

Började även med en ny medicin idag så nu får vi vänta och se ifall
den funkar eller om de bli lika resultat med den som med dom andra två...
Man kan ju nästan hoppas på att den funkar på sätt och vis :)

Aja nu ska jag göra mig klar för lektion.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0