Fynda Like a Boss!

Blev inge 'Ligga i soffan och dö''.
Itället drog jag iväg till Röda Korset/Backen och hittde mig 
en del stuff som var lite intressanta i mina ögon ^^

#1


#2 Köpte Asterix filmen åt lillebror, han typ avgudar dom där xD

#3 Gud jag dog då jag såg att dom hade Prinsen av Egypten! Gudarna ska veta
hur länge jag har sökt efter den filmen! Och så fanns ju även Spirit så jag passade på att köpa in den till samlingen också, en film som jag inte sett men verkligen velat se. Tydligen sjukt bra och musiken i den vet jag är helt ♥♥


#4 Då dom var unga och söta ♥ 


#5 Okej, är det någon mer än jag som kommer ihåg detta underbara program
då det gick på tv? Jag tyckte i alla fall att det var helt fantastiskt!
#6Ja nyfikenheten tog över...
 
#7 ... och det var det värt! För goda är dom minsann! 
Det bästa är att alla skivor är som nya! Inga repor eller liknande.
Fantastiskt intesant :'D
Nu ska jag ta och testa De Blob2 spelet som vist kom med hem idag!
Det verkar ganska så roligt faktiskt. :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0