Oförklarliga saker...

Funderar på att försöka bli lite mer aktiv här igen såååe~
Då börjar vi med ett inlägg då som är lite små... Underligt ^^'


En del saker ska helt enkelt bli oförklarade har jag upptäckt xD
Vet inte om det syns så bra vad det är men som ni kan
se så är det världens böld och den är blå och gör hemskt ont Dx

Visserligen så hade jag och min lillebror ett bråk i morse
så att det flög oboy och skedar, men hur detta kom till är
fortfarande vilka okänt och mystiskt ^^''

Men nog om det, nu så har ni fått se min lilla mystiska skada som
uppstod av någonting okänt(börjar misstänka att jag kan ha slagit
armen i stolen i ren ilska utan att vetat det), nu så ska jag vara duktig
och städa rummet, buren och sedan hos paddan :)

Fisbilder kommer sen på fisråttisarna som kommer att få bada idag
oavsett om dom vill eller ej~

#1
#2
#3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0