Filmredovisning~

Sitter på en insutten soffa på skolan, vet egentligen inte ens om jag
behöver bara här. Eller jo det gör jag men har inte läst till det muntliga
jag skulle ha gjort idag, så lämmar in det skriftligt senare idag! Dx

Däremot tänkte jag fråga om lite hjälp angående engelska redovisningen,
har man chansen att få ett VG så säger jag inte nej till all hjälp jag kan få! D8
Ska göra en filmredovisning och har valt Osmosis Jones som film.
Visst den kanske verkar lite småtöntig men gud vad jag älskar den filmen!
Man finner ingen bättre Super Villain än Thrax! *ryser lite lätt*

Nu ska jag derpa vidare med underbara Thrax klipp och skriva lite på 
min redovisning sen då inspirationen flödar som eld! >8D

Denna kan jag se om och om igen utan att tröttna, så freaking bra gjord!


Well, en bra låt att skriva roll till ifall man har en av det lite elakare slaget~


Asså gud denna får mig att rysa, så gaah!! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0