Uppdatering~

Kom på att jag inte har uppdaterat om hunden på senaste tiden!
Som ni kanske minns så skrev jag den 22/4 att hunden var sjuk.
Nu är knölen helt borta och tömd, det enda som är kvar är ett sår
som håller på att läka ihop. Hur skönt är inte det att allt är som det ska igen!

Hur som helst!
Igår var jag och min mor och kollade på studentklänningar och 
hittade verkligen ingenting, INGENTING! 
Sen hittade vi tack och lov en fin vit en på Hanzens~
Nu så är det bara skorna och håret kvar då.
Håret vet jag redan på ett ungefär hur jag vill ha det, skorna vet
jag på ett ungefär... Nästan, typ ^^''

#1 Taggad eller är man! *host*


#2 Mor hittade även denna lilla skapelse och tyckte 
verkligen att man skulle testa den. Why not~
 

#3 Hittade även ett par skor jag testade.
Fina men rätt så höga, jääte höga Dx
 
#4 Och jag har väl inga direkta klackben heller <'3



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0