Film..

Wohoo~
Har precis kommit hem ifrån värsta balla filmen..

Megamaind OwO 

Älskar den och skulle gärna betala igen för att se
den på bio igen!! Och musikvalet i den är inte det
som man hade förväntat sig..
Dvs AC/DC, Guns and Roses, Ozzy och mycket mer
bra musik ♥♥♥
Och Megamind var så sööööt!! >w<
Och det som gjorde filmen så bra var nog att det inte 
är Disney som har gjort den utan Dreamworks..
Älskar Dreamworks filmerna! Hur dom är gjorda och
att dom hittar på eget i stället för Disney som tar
efter sagor och sånt .___.
Nää Dreamworks ska det vara! ^^

Megamind får 5/5 ifrån mig :'3



Och vill ni höra det mest balla som hände denna dag..
Jo det var så att jag hade varit och satt in pengar på
mammas konto(ska betala UC biljettten idag) och på
vägen tillbaka till bion så såg jag en Pikachu och en panda
gå några meter framför mig.. Så jag var bara tvungen
rusa fram och glompa dom båda 8DD
Det visade sig vara Konventsfolk TTwTT
Dom räddade min dag!! ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Madde

OMG!! Sa du AC/DC,Ozzy Osbourne... Ja måste se den filmen!! :D:D Just för musikens skull ^^ Den verkar asgrym! ^^ Det är inte ofta man ser en Pikachu och en panda.. du hade tur ._. xD

2010-12-29 @ 08:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0