Baka?

Wohooo~
Jag och supersöta Caljo bakade cupcakes igår ^^
Första gången för mig och andra för henne..
Inte blev dom allt för lyckade, men man ska väl
inte gnälla för att ha försökt första gången..
Man kan ju inte alltid lyckas? (:
I alla fall inte i köket..
Annars så är det ju nå fel D:




Huhuu..
Jag och Caljo kom på att vi har allt för måna cosplays som vi vill hinna
med i sommar och inte kommer att göra det TT^TT

1. Undertaker ifrån Kuro
2. Undertaker ifrån Kuro OVA
3. Russia ifrån APH
4. Sweden ifrån APH
5. Reno ifrån FF
6. ... .. Den kommer nog^^'

Så jag har en massa peruker som jag måste beställa och är luspank
just nu D: + en massa linser och tyger >__<''
Damn dom som smittade konventherpes på mig!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Ohmaj....

Era cupcakes såg ju bedårande gulliga ut! :D

Varom goda? :3

2010-11-14 @ 18:14:53
URL: http://leasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0