En dag på stan

Shaa alla godingar~
For ändå till stan idag och yrade runt
ett tag innan jag gick upp till gammla skolan
och träffade lite underbart folk! ♥
Va med på deras drama lektion, riktigt roande
att se dom få fram en teaterscen x'3
Okej att jag inte är mästare på det men man
kände ju sig en aning bra när man satt
bland dom x'} *skrytarn!*

Eheheee..
Nej men nu till det som alla bloggare lägger
upp sin sin blogg, vilket jag tycker är oerhört
ointressant.. Det vill säga hur man har sett ut
under dagen.. Asså vem bryr sig egentligen.. .__.'
Visst att människan kan ha en skitsnygg tröja
eller nå och man verkligen vill ha den.. Men ändå.. .__.'

Aja.. Här kommer dagens klädsel x'3





Hohoo... dissa den fula bakgrunden.. och lilla fula mig ^^''



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0