Kameralös...

Geaah!!
Mamma fick låna med sig min kamera till Stockholm! D:
Vilket betyder att jag är utan den tills på torsdag TT^TT
Jag som satte mig ner och ritade idag och ville visa mina
små failiga bilder för er (A)

Aja.. Lägger väl upp dom på Torsdag eller Fredag ska ni
se.. Om inte det så Lördag eller Söndag (;

Just nu sitter jag och lyssnar på P3 och målar lite.. 
Eller målade, så nu ska jag bara göra mig klar och
hoppa i sängen och sussa ^^ 
Ska upp halv sex i morron och stå i disken hela
förmiddagen >__<'' 

Aja.. Bättre än att göra bort sig i restaurangen då man
ska duka av borden ^^'
Vill inte tappa värsta tallrikhögen på golvet heller D:


Här är en av bilderna som jag har gjort nu ikväll..
Tog väl en timme om ens det ^^
Ser dock att ena bakbenet är jätte fail.. Måste fixa det! D: Halsen är för lång,
men det har Caligato(namnet på min karris) och kort bakdel/rygg.. >.<''
Ska se hur jag kan fixa detta senare ^^'


En annan bild som jag har gjort under dagen.. Dock ej klar!
Högst upp ser vi Thzuki, Caligato och längst ner Yoru.
Dom är ju inte färlagda så man får inte se Thzu's och Gato's awesoma färgtäckningar..
Men bilder på det kommer när jag har min kamera åter (;
Nu blir ni säkert förvirrad över alla namn på dessa..
Men jag lär nog skriva upp lite om dom senare i bloggen, om ni då vill veta nå om
mina små awesome vargar? (; ♥

Sorry för den dåliga kvaliten på bilderna.. Men mobil.. S.U.G.E.R! 


Kommentarer
Postat av: Evelina

...DU KAN JU RITA, du är grym :o

2010-12-01 @ 07:53:43
URL: http://ganskakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0