KitaCon

Tjaoo mina vänner!
Här kommer mer om Luleå konventet KitaCon!

Då var det ju priserna och sådant (:
Som sagt så koster det 150:- eller 400:-.
Men! Då är det gruppris, det vill säga att
man går ihop en grupp på 4st och då blir
priset billigare.. Men då måste man vara med
på grupplekarna/tävlingarna som kommer
att hållas (; Annars så kan man bli *typ* medlem
på sidan, asså man skickar in en enkät så
blir priset 100:- och så får man ett medlemsavgift
fram till slutet av 2011 inom Wanos regering..
Dålig på att förklara ja! ^^'
Men lägger upp deras hemsida så får ni läsa mer! (:
Dom finns även på FB mina goda vänner! ♥
Sovsalar kommer att finnas!
Vet tyvärr inte var men säkerligen omkring byggnaden^^
Ett Coop finns någon kilometer bort, tror i alla fall det
inte är allt för långt *åkte bil så kommer ej ihåg*
Om inte annat så kommer matvägen att lösas, det
lovar jag! ^^

Vill du veta mer så hör av dig till mig så tar jag
reda på infon! (;

http://www.wano.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0