Russia || Bildlektion

Eheheheee~
Var på bilden idag med Evve, Jocke och Madde^^
Passade på att måla Russia (A)
Vet inte hur många bilder jag har hunnit prova
göra på honom nu i vekcan .__.
4st kanske x'3

Fan är ju nästan mer fangirl i honom än Undertaker D:
Då är det illa TT^TT

Aja.. Det slutade i alla fall med att jag gick och
satte mig med Matilda i målar rummet och fortsatte
att måla (:

Dom andra stötte så mycket i bordet.. 
Och jag målade med akvarell D: <33
Det var länge sen ♥♥

Aja.. Nu så kommer bilden på lilla söta Ivan upp ^w^ 


Mehehehee.. Vet att den inte blev nå vidare.. Men gillar denna helt klart bäst av alla
dom som jag har gjort hittills ^^''



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0