Lalalalaa~

Tralalalalaa~
Satt och provade mina nya saker som jag inhandlade igår (:
Ett helt manga sätt :'3
Med någon speciallinjal, en liten puppet som man kan
forma som man vill och ta hjälp av.. Har alltid velat ha en sån *.*

Tre olika tushpennor och nå block där dom förklarar vad man
typ ska tänka på när man ritar... På tyska ^^''
Tyvärr så var inte pennorna av märket 'Pilot' TT^TT
Älskar det märket! Pennorna är så sköna att rita med ♥♥

Köpte även min nya bibel!
En eeh... Japanbok (:
Fast det stod ju på engelska, inte för att det spelar mig
någon roll. Då får man ju lära sig lite eng samtidigt 8')











Ahh.. Sorry för den dåliga kvaliten på bilderna... Men min kamera är inte
den bästa om jag får säga så ^^''



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0