Gårdagen~

Tjosan ;D
Nu så ska jag snabbt berätta vad som hände igår ^^
Egentligen så gjorde jag inte så mycket, for en snabbis
på RK* med mor min innan hon dumpade mig på buss-
tationen och då bar det av emot lilla underbar Caljo 8'D

Tjaa vad hände hos Caljo då, inte mycket måste jag
få säga xD Men vi hade trevligt ändå :')
Hon försökte tjata till såg så att vi skulle fara på
stan, jag kom ju typ precis därifrån.. Hallå D:
+ så var jag inte säker på om mitt busskort funkade
ifrån deras hållplats ^^'' Så då satt vi i hennes säng
och såg på film samtidigt som jag jävlades smått med
henne igenom att fråga om vi ska på stan..

Jag: Caljo~
Caljo: Ja ^^
Jag: Vill du fara på stan?
Caljo: ... JA! ... .. Är du seriös? :')
Jag: .. Nej ^w^ *evil*
Caljo: T^T 

Ungefär så såg det ut xDD


Hehee~ Mössan/hatten som man fick igår av mor sin för 20:- ♥
Och ja jag sitter i pyamas och flummar xDD
Måste bara få lägga upp lite bilder idag :'')


Rosetten på min lilla huvudbonad ^^ Bara för att jag inte vet om man 
ska kalla detta hatt eller mössa D'': 


Den kära värmekoppen som brände sönder min tunga sist Ò.Ó
Och nej det är inte 'Nymalet Kaffe' i den xD Utan te ;D


Och jaaa jag älskar.. ÄLSKAR! min Luffy hatt :'') Fick den av en underbar!
människa och jag ser verkligen fram emot UppCon11.. Kyaah!
Då får vi ses på samma plats igen som vi träffades första gången för
ett år sedan, dvs UC10 ♥ :'') 


Mamma tyckte jag var söt i denna... .___. jag vet inte jag. Men
självaste hatten är ju söt ^w^ ♥


Sista FAIL bilden för nu då ^w^ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0