Zombie walk~

Ahh..
Hittade massa awesome bilder ifrån Zombie walk Stockholm
och blev jätte pepp att vela göra det själv!
Tyvärr så är staden jag bor i allderles för torr och det finns
typ inga ungdomar som är intreserade av sånadt ''/
Skulle vi göra det i Lulueå så skulle det väl kunna rammla in
mer folk.. Men jag är inte säker.
Men såg ju även att det fanns en Walk i Sundsvall och kanske
funderade på att joina det, eller starta ett här uppe! (:
Känner tyvärr ingen i Sundsvall så jag kan inte stanna över
eller något sånt, vikjet skulla ha varit trevligt ^^

Meen ska klura vidare på det och fråga en massa kompisar
om dom skulle kunna tänka sig att hänga på dessa skojigheter :')






Jag menar..
Kom igen, hur ballt hade det inte varit att få vandra runt på gatorna
och skrämma småbarn och locka till sin andra! :')
Älskar att se hur små saker växer sig större! 


Kommentarer
Postat av: my

Wow!! helt sjukt va grymma alla är!! :D

2011-08-25 @ 23:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0