Dag 5

Min Dag...

Min dag... Tjaa den har inte varit så kul xD
Varit ute och borstat hunden som en blådåre,
men inget hände precis. Förutom att blivit drängt
i hundhår + drägel.. =__=

Sen så tog jag och min lillebror en promenad med
hunden.. Sen så blev det att slöa lite, se på lite
Ip Man 2 och städa lite.. Tills man sitter här nu och
ser på tv och käkar Cheez ballz x3
Ser på Bring it on - Fight to the Finish.

Ska se på The Legend is Born - Ip Man sen efter
denna film ^^ 


Som sagt så rekomenderar jag dom två första Ip Man filmerna starkt!! 
Se dom och du kommer inte bli att be sviken (;
Visst är dom på kinesiska, men så jäkla bra gjorda!

För er som undrar lite vad Ip Man handlar om så kan
jag direkt säga att det handlar om Bruce Lee's lärare
igenom hans yngre dagar ^^ 

Säger det igen.. Se dom!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0