Dag 9, 10 och 11

Hmm.. 
Känner att jag är inte småseg med att
lägga upp de jag ska på bloggen ^^''
Ska bättra mig!! 8D

Såå... 
Dag 9 var de ja..

Min favoritstad.. 
Hmm.. Uppsala är ruskigt vacker stad, men även
Gävle var en mysig vacker stad de med.. *tar upp dom enda som man har varit i*
Gamla stan i Stockholm är ju också wooow~ 
Meen.. Jag vet som inte.. Uppsala kanske..
Det är som en stad som har nära till allt ^^


Dag 10
Dom här hade jag på mig idag.
Så det blir ju igår.. Då hade jag på mig leggins, en tröja
och underkläder ^^ Var ju ledig så då behöver man inte
klä upp sig så hårt ;P Enligt mig ^^



Dag 11

Mina passioner...
Förmodar att det är typ vad jag gillar att göra? ^^'
Det tror jag redan många av er vet (:
Kompisar, cosplay/konvent, musik, språk, japan,
manga/anime och gammal historia är lite kul ^^
+ rita och sådant så klart (: 
Även rollspel är underbart trevligt ♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0