Grina..

Har precis sett sista avsnittet av GNG igen.
Måste ju få säga att det är den sorgligaste serien som
jag någonsin har sett TT^TT 
Den som har gjort denna serie är fan ett geni av
högsta grad! ♥♥

Satt och små grinade igenom hela serien + rös av
minnen sen jag såg den första gågen, men då var
det svensk tal på den.. Meen det var typ för 4-7
år sedan jag såg den sist. Och då var det på VHS
så alla avsnitt var ju inte med då ;P
Nog för att jag tycker att jag känner igen alla scener
som händer i serien som i VHS'erna.. Visst så har dom
då klippt bort 4 avsnitt.. .____. Måste vara för att man
var liten då ^^'' 

Btw, söker du en serie med kärlek, äventyr och blod
så se GNG. Eller Ginga Nagareboshi Gin som det står för,
eller Silver Fang som den heter på alla andra språk ^^''

Dock är den gammal(dvs 25+) och det är en sak som man får ta
hänsyn till, men trotts sin ålder så är den ett under!!

Visserligen handlar den om hundar, men inte bara de
kan jag säga redan nu (; 

Och detta är den ända serien som har det mäktigaste
introt, och kommer alltid att ha! 
Oavsett hur bra intron alla andra serier har så är GNG
opening den mäktigaste och kommer alltid att vara!

Ps: Jag har skrivit tidigare om denna serie om ni vill veta lite mer om den (; 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0