Happyface!!

Wohoo~
Läste just en smågullig kommentar som jag har fått~ 
Bra animesmak.. Säger dom de så xDD
Då måste jag snabbt lägga upp ett inlägg om en
anime som jag började se.. Igår .___.
Men det orkar jag inte ta nu utan det får bli i morgon..
Hur som helst så får detta bli mitt sista inlägg för dagen ^^
Vet att det inte har blivit så mycket under dagen, men har
inte haft nå att skriva om.. Om jag ska vara ärlig .___.

Btw.. Ska sova nu, är helt sönderslagen ifrån träningen!
Kan inte röra på händerna utan att dom skakar sönder typ xD

Såå.. Då kan jag lägga upp en låt som ger mig sååå bra minnen..
Dvs en låt som alltid spelades i början när jag började träna alltså x3

*springer och ser om det funkar ifrån Youtube nu..*

.... .... ..
FAN TA DIG YOUTUBE!!!!!
Länkar i stället ^w^ 

Awesoooooome~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0